Over Stichting Amigo

Stichting Amigo is opgericht in 2006. We begonnen met het aanbieden van logeerzorg op verschillende locaties in Noord-Nederland.

Sinds 2022 biedt stichting Amigo vanuit 3 locaties in Nood-Nederland zowel logeer- als woonzorg aan jeugdigen tot 18 jaar die niet meer (volledig) thuis kunnen wonen. Dit gebeurt in een huiselijke en ontspannen sfeer met veel ruimte voor persoonlijke aandacht

De jeugdigen werken tijdens hun verblijf aan verschillende leerdoelen met hulp van onze jeugdzorgwerkers en begeleiders. Bij Stichting Amigo kun je uitgaan van een team van enthousiaste en betrokken medewerkers die methodisch werken. We hechten veel waarde aan stabiliteit en een nauwe samenwerking met ouders/verzorgers en andere hulpverleners rondom de jeugdige. Daarnaast kijken we naar wat de jeugdige nodig heeft, zodat we passende zorg kunnen bieden.

Missie en visie

Hier staan én gaan we voor.

Ons team

Bij Amigo werkt een team van enthousiaste en betrokken medewerkers.

Vacature

Onderdeel worden van ons team?

Onze locaties

Vanuit 3 locaties in Noord-Nederland bieden wij de juiste zorg.

Contact opnemen

Heb je vragen over de zorg bij Amigo? Neem dan contact met ons op, we denken graag met je mee!