Brittney Tot

Mijn naam is Brittney en ik werk sinds juni 2022 als jeugdzorgweker bij Stichting Amigo. Ik ben begonnen op de logeergroep in Norg en werk nu volledig op de woongroep.

Ik heb de studie pedagogiek gevolgd, waar ik met veel plezier mijn diploma voor heb gehaald. Op de opleiding heb ik veel mogen leren over de ontwikkeling van het kind en heb ik ervaring opgedaan in het werkveld. Na mijn studie ben ik gelijk het werkveld ingedoken en kwam ik direct bij Stichting Amigo terecht.

Ik zou mezelf omschrijven als een rustig en open persoon en ik vind het belangrijk om de jongeren veiligheid en zekerheid te bieden. Dit doe ik onder andere door structuur in de dag van de jongeren aan te brengen, nabijheid te bieden en grenzen te stellen. Daarnaast ben ik een creatief persoon en vind ik het leuk om dit te vertalen naar de activiteiten die ik met de jongeren doe. Ik vind het belangrijk dat de jongeren zich thuis en vertrouwd voelen bij ons en zet me elke dag in om dit te verwezenlijken.