Onze locaties

Drachten

Midden in een woonwijk in Drachten liggen vijf aaneengesloten woningen. In twee van deze huizen (blauw en groen) wonen 4-6 jeugdigen, de andere twee woningen (roze en geel) zijn ingericht voor het logeren in weekenden en vakanties. De middelste woning wordt gebruikt als kantoorruimte.

Buiten is er een groot plein met speeltoestellen en picknicktafels, waar jeugdigen kunnen ontspannen en elkaar kunnen ontmoeten. Naast het plein is een grasveld waar ruimte is voor balsporten en andere activiteiten.

Elke benedenverdieping beschikt over een woonkamer met een open keuken. Daaraan grenst een extra kamer die af te sluiten is met een schuifdeur, waar jeugdigen zelfstandig of in kleine groepjes activiteiten kunnen uitvoeren. Op de bovenverdieping is voor iedere jeugdige een eigen slaapkamer met wastafel beschikbaar, zodat zij zich in alle rust even kunnen terugtrekken. Op de woonlocaties (blauw en groen) mogen de jeugdigen hun slaapkamer zelf inrichten. Op zolder bevindt zich een activiteitenruimte en in de achtergelegen school is een gymzaal waar we gebruik van kunnen maken.

Norg (Oosterduinen)

Onze prachtige recreatiebungalow ligt midden in de bossen van Norg. Deze prikkelarme omgeving is een prettige locatie voor logeerweekenden en –vakanties, voor groepen van maximaal 6 jeugdigen. De bungalow heeft een ruime, afgesloten tuin waar de jeugdigen veilig kunnen spelen. De bungalow en de tuin worden omringd door het bos. Hier worden verschillende activiteiten gedaan, zoals een speurtocht of een wandeling.

Op de benedenverdieping bevindt zich de gezamenlijke woonkamer en is er ruimte om te spelen. Boven heeft iedere jeugdige een eigen slaapkamer, waar de jeugdige zich kan ontspannen en terugtrekken.

Norg (Entinge)

In een woonwijk in Norg staat onze hoekwoning met een ruime, omliggende tuin. In weekenden en vakanties kunnen groepen van maximaal 6 jeugdigen hier logeren. Op de benedenverdieping vind je de gezamenlijke woonkamer, en op de eerste en tweede verdieping heeft iedere jeugdige een eigen slaapkamer. In de tuin is voldoende ruimte om te spelen. Voor meer ruimte kunnen de jeugdigen eventueel naar het bos en het voetbalveldje, die op loopafstand te vinden zijn.