Locaties

Wij zijn trots op onze mooie locaties, waar we veel aandacht besteden aan comfort, een huiselijke sfeer en veel speelruimte in een prikkelarme omgeving.

Norg (Oosterduinen)

Onze prachtige recreatiebungalow ligt in de groene bossen van het Drentse brinkdorp Norg. Het is een modern huis dat van alle gemakken is voorzien. Hier vangen wij kinderen op met een intensieve zorgvraag in groepen van maximaal zes kinderen. De bungalow heeft een ruime, afgesloten tuin waar uw kind veilig kan spelen. Daarnaast kan uw kind lekker ravotten in het bos. De omgeving biedt tal van mogelijkheden voor leuke uitstapjes.

Norg (Buitenstate)

In het centrum van Norg hebben wij een prachtige buitenstate. In de grote tuin kan naar hartenlust gerend en gespeeld worden. In de grote schuur is een speelruimte gecreëerd met pingpong- en airhockeytafel en twee grote banken om te ''chillen''. Het huis is ruim en beschikt onder andere over twee bubbelbaden en een gamekamer! In dit pand vangen wij kinderen van 11 jaar en ouder op en is ook ons kantoor gehuisvest.

Vries, Holtveen 14

Op Holtveen 14 logeren kinderen met een intsieve zorgvraag waaronder een LVB groep. De groepsgrootte is hier maximaal zes kinderen

Vries, Holtveen 16

Hier logeren de kinderen in de leeftijd tot twaalf jaar in gropejes van maximaal acht kinderen. De woning is ruim en boven bevindt zich een speelzolder.

Hoogkerk / Groningen (Bonte Koe)

Aan de rand van Groningen hebben wij de beschikking over een prachtige ruime verbouwde boerderij, waar kinderen vanaf 11 jaar logeren. Schuin tegenovere ligt een bos, een stukje natuur tussen Groningen en Hoogkerk, waar gevoetbald en gespeeld kan worden. Het huis is ruim en heeft een grote tuin met een overkapping waaronder we kunnen zittten en eten als het mooi weer is. Hier logeren kinderen in de leeftijd van ongeveer 11 tm 14 jaar met een maximale groepsgrootte van acht kinderen

Tipelkamp 2 in Drachten (4 zorglocaties)

Midden in een woonwijk liggen vijf aaneengesloten huizen grenzend aan een schoolplein en speelterrein. Vier van deze woningen zijn ingericht om te logeren. Hier logeren kinderen met een intensieve zorgvraag in de leeftijd van 4 tm 18 jaar in de leeftijdsgroepen van maximaal zes kinderen. Op zolder is veel speelruimte aanwezig. In de achtergelegen school is een gymzaal waar we gebruik van kunnen maken. In het middelste huis bevindt zich een kantoorruimte.