Locaties

Wij zijn trots op onze negen mooie locaties, waar we veel aandacht besteden aan comfort, een huiselijke sfeer en veel speelruimte in een prikkelarme omgeving.

Norg (Oosterduinen)
Onze prachtige recreatiebungalow ligt in de groene bossen van het Drentse brinkdorp Norg. Het is een modern huis dat van alle gemakken is voorzien. Hier vangen wij kinderen op met een intensieve zorgvraag in groepen van maximaal zes kinderen. De bungalow heeft een ruime, afgesloten tuin waar uw kind veilig kan spelen. Daarnaast kan uw kind lekker ravotten in het bos. De omgeving biedt tal van mogelijkheden voor leuke uitstapjes.

Norg (Buitenstate)
In het centrum van Norg hebben wij een prachtige buitenstate. In de grote tuin kan naar hartenlust gerend en gespeeld worden. In de grote schuur is een speelruimte gecreëerd met pingpong- en airhockeytafel en twee grote banken om te ''chillen''. Het huis is ruim en beschikt onder andere over twee bubbelbaden en een gamekamer! In dit pand vangen wij kinderen van 11 jaar en ouder op en is ook ons kantoor gehuisvest.

Vries, Holtveen 14

Vries, Holtveen 16

Groningen Hoogkerk (Bonte Koe)
Aan de rand van Groningen hebben wij de beschikking over een prachtige ruime verbouwde boerderij, waar kinderen vanaf 11 jaar logeren

Tipelkamp 2 in Drachten (Vier zorglocaties).