Vakanties

In de schoolvakanties kunnen de kinderen eventueel 4 nachtjes komen logeren, we plakken er dan een paar dagen aan vast voorafgaand of na het logeerweekend.

In de zomervakantie bieden we zes midweken van maandag t/m vrijdag aan, waar de kinderen voor kunnen worden aangemeld.

Vakantieprogramma
We eten de maaltijden (ontbijt, lunch en avondeten) altijd gezamenlijk. Soms, als we een hele dag weggaan, gaan we ergens picknicken of eten we een patatje in het zwembad. In de vakantieweken organiseren wij vaak twee grote activiteiten die de hele dag duren. Daarnaast doen we vaak kleinere dingen als mountainbiken, koekjes bakken en spelen in het bos.

We zorgen er ook voor dat er voldoende gelegenheid is om tot rust te komen na een intensieve dag. Er wordt vaak wel een keer een film gekeken, of we kijken tv als er iets op is wat de kinderen graag willen zien.

Verder zijn er in en om huis genoeg mogelijkheden om een middag plezier te maken: trampoline, talloze bordspellen, Wii, kook- en bakspullen, noem maar op. Bij 'Activiteiten' leest u meer over de activiteiten die we met de kinderen ondernemen.

Groepen
Wij werken met kleine groepen van maximaal zes of acht kinderen en er zijn voldoende begeleiders aanwezig om uw kind een leuke vakantie te geven. Zo ontstaat er veel ruimte voor persoonlijke aandacht – iets dat we heel belangrijk vinden. Wij bieden desgewenst ook een-op-eenbegeleiding.