Logeerweekenden

Onze logeerweekenden beginnen op vrijdagmiddag tussen vijf en zes uur en duren tot zondagmiddag half 5. Wij bieden compleet verzorgde logeerweekenden, waarbij alles is inbegrepen: van maaltijd tot activiteit. ..

Programma
Elk weekend beginnen we samen met het avondeten. Nog even buiten spelen of, als het slecht weer is, een film kijken of een spelletje doen en daarna gaat iedereen lekker slapen om energie op te doen voor de volgende dag.

Zaterdag starten we de dag met een gezamenlijk ontbijt, waarna we op weg gaan naar de geplande activiteit van die dag. Meer hierover kunt u vinden onder 'Activiteiten'. Aan het eind van de middag zijn we weer terug en gaan we koken. We eten gezamenlijk de avondmaaltijd en kijken op zaterdagavond vaak een film of we doen gezellig een spelletje. Als het mooi weer is gaan we natuurlijk lekker naar buiten!

Zondag maken we met z'n allen een luxe ontbijt. Warme broodjes, eieren, verse jus, tomaat, komkommer, croissants, enzovoort. Er is tijd om binnen of buiten te spelen en eventueel nog een kleine activiteit te doen zoals even het bos in of koekjes bakken.We pakken de spullen in en ruimen samen het huis op.  Dan is het aan het eind van de middag al weer tijd om naar huis te gaan. Vanaf half vijf kunt u uw kind weer ophalen, vol verhalen over de beleefde avonturen!

Wat moet uw kind meenemen?
Tijdens de weekenden zijn de gebruikelijke huishoudelijke spullen aanwezig, zoals handdoeken, beddengoed, washandjes en badlakens. Wat uw kind zelf moet meenemen:

Eten en drinken
Amigo besteedt graag aandacht aan gezonde, kindvriendelijke maaltijden. We bakken bijvoorbeeld zelf lekkere broodjes en persen ons eigen vruchtensap. Omdat we gezelligheid tijdens het koken en eten ook belangrijk vinden, hebben we veel "doe"-maaltijden zoals zelf pannenkoeken en pizza's bakken, gourmetten, barbecueën en je eigen broodje gezond beleggen. Volgt uw kind een dieet, dan houden wij daar uiteraard rekening mee.

Vervoer
Bent u niet in staat om uw kind zelf te brengen of op te halen?
In overleg kijken we naar de mogelijkheden om gebruik te maken van ons eigen vervoer via diverse opstapplaatsen. Wij hebben enkele auto's en busjes waarmee we de kinderen vervoeren van, naar en tijdens de opvang. Zo kunnen we gemakkelijk leuke activiteiten met ze ondernemen.